Chciałbym dodać coś odnośnie Pracy:
- Praca z dawaniem PT jest złym pomysłem z wielu powodów, PT lepiej dawać do treningu bo do tego są przystosowane. Najlepiej zrób tak jak jest np. w Tagorii, Gladiatus itp, że praca jest na czas. Powiedzmy ustawiasz od 1-6 h pracy i za godzine dostajesz jakąś tam sume w tym czasie nie mogło by się walczyć, byłoby to o wiele lepsze niż to co jest aktuanie.
Zawodnicy:
• Ryan Kennedy (Streak - 8/2/1)
• Patrick Taylor (Streak 6/6/0)
Osiągnięcia:
* 1x International Championship (56 dni, 5 obron)
* Twórca stajni Vengeance oraz zakończenie Fallen Souls III atakiem na mistrza WHC - Charlesa Daavisa
* 1x Intercontinental Championship (70 dni, 2 obrony)
* 2x Hardcore Championship - Zwycięstwo turnieju Ravena (przed Bad Blood), Strata podczas On The Edge na rzecz Bobby'ego Stethama, odzyskany na Golden Night, ponownie utracony podczas Summer Frenzy w pojedynku z Sarevokiem;
* eXo - po debiucie streak 15:0 bez porażek w walkach indywidualnych. Przerwał Szczuru
* Contender's for TT Titles (/with Jeff Jarrett)
Offline
Nigdy nie grałem w żadną Tagorię czy Gladiatusa...
Wg mnie jest to dobrze, bo gdybym zrobił, że praca jest na czas, to wtedy wychodziłoby na to, że można jednocześnie trenować i pracować, być w 2 miejscach na raz, a w rzeczywistości to niemożliwe. Czyli inaczej mówiąc musiałbym zrobić, że albo się trenuje albo pracuje, a wtedy PT tracą cały sens. Jeszcze zanim zacząłem na serio tworzyć tą grę, to zastanawiałem się w jaki sposób zrobić system treningów, najbliżej byłem systemu z odmierzanym czasem i nawet zacząłem go tworzyć, ale w trakcie pojawiły się dodatkowe problemy z js i postanowiłem całkowicie zreorganizować system treningów do obecnego. W moim odczuciu obecnie jest bardziej 'realnie', gdyż przykładowo dostajemy dziennie 2 PT i mamy wybór, co z nimi zrobimy, czy przeznaczymy na trening czy na pracę, tak samo jak w rzeczywistości stajemy przed wyborem na co przeznaczymy nasz czas.
No ale jestem otwarty na opinie i jeśli większość osób będzie za jakimś konkretnym rozwiązaniem, to mogę się przychylić do zdania większości.
PS: Powstała poczta i działa... prawie... jeśli ktoś użyje entera, to zepsuje...
Legenda ocen komentarzy
Wolf
HBK
21 w - 6 p - 2 nc (End of Career)
Last Fight: HBK vs Wiater vs Peżan (KotN)
Pierwszy i wciąż jedyny zawodnik, który w swojej karierze zdobył wszystkie pasy federacji.
(1x Hardcore, 1x Unified, 2x TT, 1x ITC).
Sarevok
Return stats - 2012
Clash: 14 w - 1 p - 2 nc (Last Fight: Clash #121)
EXO: 4 w - 5 p - 1 nc
Old stats
35 w - 18 p - 1 nc
3x TT Champion
2x NWE Champion
2x Hardcore Champion
1st and only winner of Empty Arena Match in NWE
King of The NWE 2012
~ 1st Hall of Famer
~ 1st EXO HB
~ Secret Stipulations
~ Guest Commentators
~ Indigo
~ System pushu Lodge
~ Wrestling Inspiration <- zapraszam
Offline
Gość
teraz już jest dobrze jakby doszły turnieje o pas było by bardzo dobrze z tymi turniejami mogło by być tak że od jakiegoś lvla jest szansa na jakiś z pasów przykładowo od 5 lvla jest szansa na pas interkontnentalny a od 15 o pas najważniejszy wtedy by było super
Gulasz spokojnie to jeszcze wersja pre beta! Myślę, że pasy jakieś na pewno kiedyś tam będą...
Offline
Gość
w pasy to wiem ze pewnie kiedyś będą chodzi i o to od jakiego lvlu dostępne
HBK napisał:
Nigdy nie grałem w żadną Tagorię czy Gladiatusa...
Wg mnie jest to dobrze, bo gdybym zrobił, że praca jest na czas, to wtedy wychodziłoby na to, że można jednocześnie trenować i pracować, być w 2 miejscach na raz, a w rzeczywistości to niemożliwe. Czyli inaczej mówiąc musiałbym zrobić, że albo się trenuje albo pracuje, a wtedy PT tracą cały sens. Jeszcze zanim zacząłem na serio tworzyć tą grę, to zastanawiałem się w jaki sposób zrobić system treningów, najbliżej byłem systemu z odmierzanym czasem i nawet zacząłem go tworzyć, ale w trakcie pojawiły się dodatkowe problemy z js i postanowiłem całkowicie zreorganizować system treningów do obecnego. W moim odczuciu obecnie jest bardziej 'realnie', gdyż przykładowo dostajemy dziennie 2 PT i mamy wybór, co z nimi zrobimy, czy przeznaczymy na trening czy na pracę, tak samo jak w rzeczywistości stajemy przed wyborem na co przeznaczymy nasz czas.
No ale jestem otwarty na opinie i jeśli większość osób będzie za jakimś konkretnym rozwiązaniem, to mogę się przychylić do zdania większości.
PS: Powstała poczta i działa... prawie... jeśli ktoś użyje entera, to zepsuje...
W sumie to co powiedziałeś przekonało mnie, że raczej trzeba zostać przy tej wersji.
Tak przy okazji jeśli robiłbyś Konto Premium to dam Ci przykłady tego co może takie Premium oferować:
- 50 % czasu oczekiwania na następną walke
4 PT Dziennie (Zwykły:2)
Większa szans na zwycięstwo z silniejszym Lvl'l (jakieś 20 % bo tak to teraz jest wiadome, że lepszy LVL'owo z tobą wygra, jeśli masz mniej od niego)
Wyposażenie Premium oraz te Używki (DOPA itp.) Premium (poprostu Lepsze!)
Dopisze potem inne jak wymyśle...
PS Gram na WI pod nickiem Nirvana
Zawodnicy:
• Ryan Kennedy (Streak - 8/2/1)
• Patrick Taylor (Streak 6/6/0)
Osiągnięcia:
* 1x International Championship (56 dni, 5 obron)
* Twórca stajni Vengeance oraz zakończenie Fallen Souls III atakiem na mistrza WHC - Charlesa Daavisa
* 1x Intercontinental Championship (70 dni, 2 obrony)
* 2x Hardcore Championship - Zwycięstwo turnieju Ravena (przed Bad Blood), Strata podczas On The Edge na rzecz Bobby'ego Stethama, odzyskany na Golden Night, ponownie utracony podczas Summer Frenzy w pojedynku z Sarevokiem;
* eXo - po debiucie streak 15:0 bez porażek w walkach indywidualnych. Przerwał Szczuru
* Contender's for TT Titles (/with Jeff Jarrett)
Offline
Co do konta premium, to... kiedy będzie, to na pewno nie będzie dawać aż tak dużej przewagi nad graczami bez tego konta.
Jako, że niektórym może się nudzić podczas oczekiwania pomiędzy kolejnymi tygodniówkami, albo po prostu pomiędzy walkami co 20 minut, to pomyślałem, że może znajdą się ludzie, którzy będą chcieli w niewielkim stopniu wspomóc grę i przyspieszyć jej rozwój.
Do rzeczy, trzeba opisać nowe skille, co jakiś czas będę dawał paczkę jakie skille będą następnie wprowadzane.
Zabawa dla osób, które nie piszą tygodniówek
Do każdego ataku potrzebne są 3 różne opisy:
1. opis skutecznego wykonania akcji
2. opis próby wykonania akcji i unik przed nią
3. skontrowanie akcji
Oto przykłady:
1. [you] wykonuje European Uppercut swoim przedramieniem ogłuszając przeciwnika.
2. [you] próbuje wykonać European Uppercut, ale przeciwnik uchyla się przed atakiem.
3. [przeciwnik] kontruje European Uppercuta i zamienia go na [tu pojawi się akcja za pomocą której przeciwnik kontruje]
A oto paczka ataków do opisania:
Spoiler:
falling neckbreaker
swinging neckbreaker
German Suplex
moonsault
legsweap
leg lariat
springboard leg lariat
leaping clothesline
superplex
inverted headlock backbreaker
tilt a whirl backbreaker
overhead kick
high kick
high knee
hurricanrana
Frankensteiner
Dragonrana
scissors legsweap
body slam
alley bomb
side slam
sidewalk slam
protoplex
Samoan Drop
atomic drop
inverted atomic drop
Vertical Suplex
spinebuster
mule kick
Ostatnio edytowany przez Brandon Heat (2011-03-04 16:27:16)
Legenda ocen komentarzy
Wolf
HBK
21 w - 6 p - 2 nc (End of Career)
Last Fight: HBK vs Wiater vs Peżan (KotN)
Pierwszy i wciąż jedyny zawodnik, który w swojej karierze zdobył wszystkie pasy federacji.
(1x Hardcore, 1x Unified, 2x TT, 1x ITC).
Sarevok
Return stats - 2012
Clash: 14 w - 1 p - 2 nc (Last Fight: Clash #121)
EXO: 4 w - 5 p - 1 nc
Old stats
35 w - 18 p - 1 nc
3x TT Champion
2x NWE Champion
2x Hardcore Champion
1st and only winner of Empty Arena Match in NWE
King of The NWE 2012
~ 1st Hall of Famer
~ 1st EXO HB
~ Secret Stipulations
~ Guest Commentators
~ Indigo
~ System pushu Lodge
~ Wrestling Inspiration <- zapraszam
Offline
Update do wersji 0.08. Co się zmieniło:
- odrobinę poprawione bezpieczeństwo przed przejęciem sesji
- zupełnie nowy silnik działający zarówno w walkach single jak i tag team (przygotowany na możliwość pojawienia się różnych stypulacji, a także różnych ilości graczy)
- nowa gra w kasynie - ruletka (niektóre zakłady praktycznie nie różnią się od rzutu monetą, ale są też takie które przy zwiększonym ryzyku dają większy zysk)
- doszła w pełni działająca poczta do prywatnej komunikacji pomiędzy graczami (nie jest idealnie taka jak bym chciał, ale działa)
- ograniczenie co do możliwości wyzywania do walk tag teamowych, żeby dobre drużyny specjalnie nie resetowały swoich statystyk, by potem zdobywać niebotyczne sumy za pokonywanie teoretycznie bardziej doświadczonych zespołów
- niewielkie zróżnicowanie klas wewnątrz silnika meczowego
Co do posta wyżej: Nie musi jedna osoba opracować od razu całości, wystarczy, że po jednej akcji będzie to dochodzić.
Legenda ocen komentarzy
Wolf
HBK
21 w - 6 p - 2 nc (End of Career)
Last Fight: HBK vs Wiater vs Peżan (KotN)
Pierwszy i wciąż jedyny zawodnik, który w swojej karierze zdobył wszystkie pasy federacji.
(1x Hardcore, 1x Unified, 2x TT, 1x ITC).
Sarevok
Return stats - 2012
Clash: 14 w - 1 p - 2 nc (Last Fight: Clash #121)
EXO: 4 w - 5 p - 1 nc
Old stats
35 w - 18 p - 1 nc
3x TT Champion
2x NWE Champion
2x Hardcore Champion
1st and only winner of Empty Arena Match in NWE
King of The NWE 2012
~ 1st Hall of Famer
~ 1st EXO HB
~ Secret Stipulations
~ Guest Commentators
~ Indigo
~ System pushu Lodge
~ Wrestling Inspiration <- zapraszam
Offline
Update do wersji 0.09. Co się zmieniło? Niewiele, ale że ostatnim razem było sporo zmian...
- drobne poprawki do silnika meczowego (m.in uwzględniające nową stypulację oraz sigi i fini)
- okno wyboru stypulacji (na razie dostępna 1 nowa stypulacja - Submission Match)
- największa nowość - możliwość zamiany zwykłej akcji na Signature (atak jest wtedy lepszy) oraz Signature na Finisher (atak jeszcze lepszy), oczywiście im lepsza akcja, tym więcej kosztuje zamiana, ale za to akcja jest jeszcze lepsza, ale też rzadziej będzie się aktywować
- zmiana warunku na wyzywanie tag teamów (im więcej doświadczenia drużynowego tym większy zakres, z któego można wyzywać na walki)
- w przypadku naciśnięcia na "Usuń Tag Team" pojawia się najpierw okienko wymagające potwierdzenia (wcześniej jak ktoś nacisnął przez przypadek, to nie mógł już tego cofnąć
- dodanie kilku akcji
- konto premium dające 50% krótszy czas oczekiwania na walki single'owe oraz 20% zniżki w sklepie i przy zapominaniu akcji
W najbliższym czasie powinny dojść stajnie, ale myślę nad tym czy najpierw nie dodać akcji tag teamowych do walk.
Legenda ocen komentarzy
Wolf
HBK
21 w - 6 p - 2 nc (End of Career)
Last Fight: HBK vs Wiater vs Peżan (KotN)
Pierwszy i wciąż jedyny zawodnik, który w swojej karierze zdobył wszystkie pasy federacji.
(1x Hardcore, 1x Unified, 2x TT, 1x ITC).
Sarevok
Return stats - 2012
Clash: 14 w - 1 p - 2 nc (Last Fight: Clash #121)
EXO: 4 w - 5 p - 1 nc
Old stats
35 w - 18 p - 1 nc
3x TT Champion
2x NWE Champion
2x Hardcore Champion
1st and only winner of Empty Arena Match in NWE
King of The NWE 2012
~ 1st Hall of Famer
~ 1st EXO HB
~ Secret Stipulations
~ Guest Commentators
~ Indigo
~ System pushu Lodge
~ Wrestling Inspiration <- zapraszam
Offline
Bardzo podoba mi się ta gra, już nie mogę się doczekać federacji, szkoda że na razie tak mało można ale to w końcu tylko pre beta
Ja czekam jeszcze na rózne stypulacje walk i więcej akcji do nauczenia bo na razie trochę mało.
Offline
Odświeżam bo pewnie mało kto jeszcze o WI pamięta. HBK, jak idą prace? Czy może jednak stoją w miejscu? Jak już pisaliśmy dodaj grafikę i federację i na pewno będą znów ludzie w to grać bo jak na razie mało jednak do roboty jest.
Offline
Niestety aktualnie stoją, ale mam nadzieję, że niedługo ruszy spowrotem, a jak ruszy, to dość szybko powinny pojawić się federacje.
Legenda ocen komentarzy
Wolf
HBK
21 w - 6 p - 2 nc (End of Career)
Last Fight: HBK vs Wiater vs Peżan (KotN)
Pierwszy i wciąż jedyny zawodnik, który w swojej karierze zdobył wszystkie pasy federacji.
(1x Hardcore, 1x Unified, 2x TT, 1x ITC).
Sarevok
Return stats - 2012
Clash: 14 w - 1 p - 2 nc (Last Fight: Clash #121)
EXO: 4 w - 5 p - 1 nc
Old stats
35 w - 18 p - 1 nc
3x TT Champion
2x NWE Champion
2x Hardcore Champion
1st and only winner of Empty Arena Match in NWE
King of The NWE 2012
~ 1st Hall of Famer
~ 1st EXO HB
~ Secret Stipulations
~ Guest Commentators
~ Indigo
~ System pushu Lodge
~ Wrestling Inspiration <- zapraszam
Offline
Gra świetna.Zacząłem dziś grać.Czekam na federację i więcej akcji.
Ablazir
Championships:
1x Televison
1 x Hardcore
Championships as another characters:
1 x Tag Team with R-Truth as Mark Henry
Offline
HBK napisał:
Co do konta premium, to... kiedy będzie, to na pewno nie będzie dawać aż tak dużej przewagi nad graczami bez tego konta.
Jako, że niektórym może się nudzić podczas oczekiwania pomiędzy kolejnymi tygodniówkami, albo po prostu pomiędzy walkami co 20 minut, to pomyślałem, że może znajdą się ludzie, którzy będą chcieli w niewielkim stopniu wspomóc grę i przyspieszyć jej rozwój.
Do rzeczy, trzeba opisać nowe skille, co jakiś czas będę dawał paczkę jakie skille będą następnie wprowadzane.
Zabawa dla osób, które nie piszą tygodniówek
Do każdego ataku potrzebne są 3 różne opisy:
1. opis skutecznego wykonania akcji
2. opis próby wykonania akcji i unik przed nią
3. skontrowanie akcji
Oto przykłady:
1. [you] wykonuje European Uppercut swoim przedramieniem ogłuszając przeciwnika.
2. [you] próbuje wykonać European Uppercut, ale przeciwnik uchyla się przed atakiem.
3. [przeciwnik] kontruje European Uppercuta i zamienia go na [tu pojawi się akcja za pomocą której przeciwnik kontruje]
A oto paczka ataków do opisania:Spoiler:
falling neckbreaker
swinging neckbreaker
German Suplex
moonsault
legsweap
leg lariat
springboard leg lariat
leaping clothesline
superplex
inverted headlock backbreaker
tilt a whirl backbreaker
overhead kick
high kick
high knee
hurricanrana
Frankensteiner
Dragonrana
scissors legsweap
body slam
alley bomb
side slam
sidewalk slam
protoplex
Samoan Drop
atomic drop
inverted atomic drop
Vertical Suplex
spinebuster
mule kick
http://wrestlefans.pl/forum/viewtopic.php?p=154325
Tu masz opisane trochę ciosów
Offline
Tylko, że:
1. Nie są tak jak bym to sobie życzył (patrz przykład / wzór, jak mają być opisane).
2. Ten kto je napisał może zażądać ich usunięcia powołując się na prawa autorskie.
Legenda ocen komentarzy
Wolf
HBK
21 w - 6 p - 2 nc (End of Career)
Last Fight: HBK vs Wiater vs Peżan (KotN)
Pierwszy i wciąż jedyny zawodnik, który w swojej karierze zdobył wszystkie pasy federacji.
(1x Hardcore, 1x Unified, 2x TT, 1x ITC).
Sarevok
Return stats - 2012
Clash: 14 w - 1 p - 2 nc (Last Fight: Clash #121)
EXO: 4 w - 5 p - 1 nc
Old stats
35 w - 18 p - 1 nc
3x TT Champion
2x NWE Champion
2x Hardcore Champion
1st and only winner of Empty Arena Match in NWE
King of The NWE 2012
~ 1st Hall of Famer
~ 1st EXO HB
~ Secret Stipulations
~ Guest Commentators
~ Indigo
~ System pushu Lodge
~ Wrestling Inspiration <- zapraszam
Offline